Riapertura Ufficio della Lingua e Cultura Sarda della Provincia di Oristano

25 marzo 2022

Torradu a abèrrere s’isportellu linguìsticu sardu

Gràtzias a unu finantziamentu arribadu cun sa Lege 482/1999 e sa Lege Regionale 22/2018, sa Provìntzia de Aristanis at torradu a abèrrere su servìtziu de sa Limba sarda cun s’isportellu linguìsticu ùnicu pro àrea. Su servìtziu naschet pro respòndere a sos bisòngios de sos amministradores, de sos dipendentes de sas amministratziones e de sos tzitadinos chi chèrgiant impreare sa limba sarda puru in sas fainas amministrativas o in sos raportos cun s’Amministratzione Pùblica.

Sos operadores de s’Ufìtziu de sa Limba e de sa Cultura Sarda sunt a disponimentu fintzas de sos Comunes de sa provìntzia de Aristanis e de sos tzitadinos, maistros de iscola, professores, istudiantes e assòtzios issoro pro cale si siat informatzione, aprofundimentu, duda, curiosidade, bibliografia, sitografia in contu de sa limba sarda, pro consulèntzias in sa carrera didàtica, in cussa giurìdicu-normativa e pro cussìgios chi pertocant sas règulas de iscritura de su sardu.

S’ufìtziu, contivigiadu dae sa Sotziedade Cooperativa L’ALTRA CULTURA de Aristanis, est in su Palatzu A de sa Provìntzia, in carrera Enrico Carboni in Aristanis e aberit dae su lunis a sa chenàbura in custu oràriu: 10.00 – 13.00.

Su servìtziu est fintzas operativu in su situ istitutzionale de sa Provìntzia www.provincia.or.it intrende in su giassu Ufficio Lingua Sarda/ Ufìtziu Limba Sarda.

Sa punna de su servìtziu (chi est gratis!) est de afortiare e avalorare sa limba sarda.

Riapertura Ufficio della Lingua e Cultura Sarda della Provincia di Oristano

Gli operatori dell’Ufficio della Lingua e della Cultura Sarda sono a disposizione anche dei Comuni della provincia di Oristano e dei cittadini, insegnanti, studenti e associazioni per qualsivoglia informazione, approfondimento, dubbio, curiosità, bibliografia, sitografia sulla lingua sarda, per consulenze didattiche, giuridico-normative e per suggerimenti riguardanti l’ortografia del sardo.
L’ufficio, curato dalla Società Cooperativa L’ALTRA CULTURA di Oristano,

è ospitato presso il Palazzo A della Provincia, in via Enrico Carboni in Oristano e apre dal lunedì al venerdì in questo orario: 10.00 – 13.00.
Il servizio è inoltre operativo nel sito istituzionale della Provincia www.provincia.or.it, cliccando su Ufficio Lingua Sarda/ Ufìtziu Limba Sarda.